To je ale den. Každé ráno u snídaně projíždím zprávy, ale posledních pár dní mám pocit, že dochází k nějakým turbulencím a nebo výkyvům v magnetismu ovlivňujících myšlení. Podíval jsem se na Idnes.cz a tam vidím článek s názvem "Dělat mrtvého nestačí, říká expert. Žáky učí obranu před šílenými střelci". Těšil jsem se, že se dočtu o zavádění kurzů sebeobrany do hodin tělocviku, výuky střelby pro učitele i žáky druhého stupně základních škol. O výuce pokročilé zdravotní pomoci a zejména o zabezpečení škol proti teroristům na úrovni ochrany vstupů, připojení na pult ochrany --cenzored-- atd. atd. Na každém stole ve třídě tlačítko poplachu atd. Když stát neumí zajistit ochranu hranic, tak alespoň takto. Na toto jsem se těšil, ale skutečnost ve článku BYLA ÚPLNĚ JINÁ!
V daném článku vystupoval jakýsi "expert", bývalý uniformovaný --cenzored--, který si založil firmu na školení proti teroristům. Objíždí školy se svým asistentem a plynovou pistolí, učí žáky "reagovat" na útoky teroristy.
Shrneme si jeho doporučení:
- před teroristou ve třídě žáci nemají utíkat, ale mají útočit jako cituji "živá síla".
- žák, který povede útok "živou silou" bude nejspíš zastřelen teroristou, ale musí s tím počítat.
- když se vrhne 30 děcek na jednoho teroristu, tak ho prý spolehlivě udolají a seberou mu zbraň, zajistí do příjezdu uniformované --cenzored--.
- ve třídě simulují útoky, kdy do třídy naběhne asistent s plynovou pistolí, střílí a žáci místo schovávání pod lavicí musí zahájit frontální útok na asistenta.
Pravdou je, že expert vychází z teze, že žáci při útoku teroristy nemají kam utéct. Do třídy zpravidla vedou jedny dveře, před teroristou se není kde ukrýt. Jediná, a jak říká terorista, poslední možnost obrany, je frontální útok živou silou všech dětí ve třídě na teroristu.
Ležet a dělat mrtvého prý nepomůže, protože teroristé jsou odpovědní a pro jistotu střílejí i do ležících těl. Export, pardon Expert to viděl na videu.
Na závěr export dodává, že ne každý je vhodný pro sebeobranu, protože cituji "pokud člověk není schopen říznout do masa, je mu nůž k ničemu".
A jak na závěr dodává expert: "je dobré naučit se pár věcí, které fungují".
A jaký mám na to názor?
Nejprve jsem odešel na WC a vykonal tam příslušnou potřebu. Bylo mi opravdu zle. Následně jsem přečetl úryvky své rodině a všichni jsme se názorům experta zasmáli. Shodli jsme se na tom, že pokud by podobné výukové kursy probíhaly na zdejší škole, šla by stížnost na ředitele a nebo bychom se pokusili dítě převést na jinou školu.
Vychovávat z dítěte sebevražedného útočníka s potlačeným pudem sebezáchovy vhodného pro první světovou válku proti kulometům určitě nechceme.Mno.
K čemu vlastně došlo? Škola, školka, nemocnice, domov důchodců, porodnice, družiny, dětské tábory... atd... to jsou místa, která by měla SPOLEČNOST CHRÁNIT PRIORITNĚ. A proč? Protože se na těchto místech zdržují lidé, kteří nejsou ozbrojení, nemohou se bránit a představují kulturní minulost nebo kulturní budoucnost společnosti. STÁT MUSÍ BÝT SCHOPEN OCHRÁNIT TATO MÍSTA. Pokud není schopen ochránit tato místa, přestává stát plnit svou základní úlohu. Výše uvedený kurz sebeobrany dětí proti teroristům může provádět export pouze ve státě, který ZCELA REZIGNOVAL NA SVÉ ZÁKLADNÍ FUNKCE.
Vytvářet z dětí jakési antilidi, kteří potlačují pud sebezáchovy a vrhají se HOLÝMA RUKAMA proti útočníkovi se střelnou zbraní (a zpravidla automatickou) v naději, že se jim podaří nějaký způsobem toho borce se samopalem (a nikoli plynovou pistolí) zneškodnit, je TAKOVÉ ZOUFALSTVÍ, že větší zoufalství si nedokážu představit.
Můžeme se krátce zastavit u faktu, že rozhovor s exportem zcela pominul učitele. KDE JE UČITEL V TOMTO PROCESU? Jak vtipně poznamenala kolegyně, děti podle exporta útočí, učitel musí přežít, aby mohl učit další děti :-). Na jednu stranu je to vtipné, na druhou stranu je to smutné.
Proti útočné síle se střelnou zbraní se může bránit pouze jiná síla se střelnou zbraní. A pokud stát skutečně rezignuje na své základní funkce a export trénuje děti, aby fungovaly jako kamikadze, tak je něco HODNĚ ŠPATNĚ. V tomto případě by měl tedy export zaměřit pozornost spíše na učitele a připravovat učitele k získání zbrojního průkazu, aby děti měly v učiteli nejen svého učitele, ale také svého OCHRÁNCE, když to NENÍ SCHOPEN ZAJISTIT STÁT.
První, kdo by měl nasadit život za svěřené děti, je tedy UČITEL, následován celým UČITELSKÝM SBOREM a zakončen ŘEDITELEM. Nabádat děti, aby se obětovaly v obraně proti teroristovi (a je to oběť místo uniformovaného --cenzored-- a nebo vojáka a nebo učitele, jemuž byly děti svěřeny),
JE ZBABĚLÉ NELIDSKÉ ZVĚRSTVO.
Každá normální společnost chránila děti před násilím. A chrání je víte proč, pane exporte? Aby z dětí nevyrostla násilnická zvířata bez svědomí!!!!!!
Závěrem
Jedním z primárních úkolů státu je OCHRANA HRANIC, OCHRANA BEZPEČNOSTI OBYVATEL, a zcela samozřejmostí je OCHRANA ŠKOL.
Jestliže situace dojde tak daleko, že budou exporti obcházet školy a učit děti obraně útokem holýma rukama na teroristu, budu silně uvažovat o co nejrychlejší emigraci z takového "státu". Kamkoli, kde to stát dosud bere vážně a DĚTI CHRÁNÍ.
PS: Výše uvedený rozhovor s exportem si zcela určitě přečetl nejeden "terorista" a nyní už tedy ví, co ho bude ve škole čekat. Určitě se bojí.
A ještě mě k tomu napadlo, jak bude pan Export trénovat mimina v porodnici nebo děcka ve školce.
Stát, který nedokáže zajistit bezpečí dětí, nebude mít dlouhou existenci.
Zdroj:
názor autora
v souvislosti s aktuálními zákony Česka byla provedena autocenzura a vyznačena jako --cenzored--
http://zpravy.idnes.cz/rozhovor-jak-prezit-utok-sileneho-strelce-f2f-/domaci.aspx?c=A170104_160815_domaci_zt